I get knocked down, but I get up again, you never gonna keep me down

HAAAAA! JAG HITTADE MORDEN I MIDSOMER PÅ SVT PLAY! Se vilka fina grejer som webb-tv faktiskt leder till! Det är lite smått fantastiskt. (Som pappa uttryckte det när han upptäckte att man kan kolla på program på nätet i efterhand istället)

...själv äter jag en sen frukost, det är också lite fantastiskt. Jag älskar frukostar! Jag älskar mornar! ....jag älskar livet! Ja det gör jag! *tittar mig omkring lite poetiskt i rummet* (jag har mina aningar om att denna livsinställning förstärks av att jag är ledig i princip fyra dagar nu, men det är som sagt bara en teori)

nähä nu ska jag äta upp resterande frulle och sedan ta tag i min lediga dag! Haj!

Kommentarer
Postat av: pelle

Men oj, ligger MIM ute på SVT play? NICE!

2009-06-25 @ 20:03:04
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0