Strawberry Swing


en av tio (?) jordgubbstårtor jag har ätit av i sommar (so far!)

Vilken...konstig dag! Jag har förvisso haft det alla tiders (förutom då jag upptäckte att jag bränt mig på magen, fruktansvärt orutinerat! Okej om man råkar bränna axlar och näsa och såna smågrejer...men MAGEN? det är för sjutton 40 % av kroppsytan!) Sen har jag även sjungit singstar mot mig själv (jag vann...) och fikat med mig själv...jaha...

Sedan hälsade jag på finahästen och fyllde på vattenhinken (i förrgår var det förövrigt en stor padda som bestämde sig för att avsluta sina dagar i Willes vattenhink....okej....det kan eventuellt ha varit stallkatten Göran som tagit det beslutet, då paddan saknade hopplår...) Ja just det, sen har jag jobbat några timmar på kvällskvisten också.

Det konstiga som legat som en hinna över denna annars så soliga dag, har varit det det beskedet som alla, ALLA, skriver och pratar och analyserar om just nu; Michael Jacksons död. Jag satt med hakan nere vid knäna igår natt när jag läste beskedet, och har fortfarande inte fattat det. Fan vad tragiskt att det skulle sluta sådär!

Inte för att låta som värsta moraltanten dåva, men TA VARA PÅ ERA DAGAR READERS! Lev livet till max! Krama era päron och berätta hur bra dom är! (Om ni nu tycker det alltså) Ta hand om varandra! Och framförallt - gå inte och gilla den där killen i smyg i 6 jävla år!
hehe.
hehehehehe.

(ja jag berättade det när jag gick i nian..kände att tiden var mogen...övermogen..då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0