Alltpåengångtack!

Hey dudes! Mina baklår är i något slags kramptillstånd...SKÖNT! Gissar helvilt på att det kan ha med mina borzovsteg vid Astrid Lindgrens barndomshem att göra. (Vilken märklig aktivitet att utöva borzovsteg just där! Fast nu var det ju inte så att jag befann mig på tomten eller dylikt, ånej! Jag visade Kaj hur man fick träningsvärk for real på gräset bredvid bara...)

Annars tänkte jag mest meddela att jag har ett grammatikprov i svenska imorgon. Här kommer ett litet wordstream som säkert piggar upp!
-
Substantiv Nominativ Pluskvamperfekt Direkt objekt Interjektioner Konjunktioner Genitiv Abstrakt Perfect particip.....
-
Gaaaaaah! Ge mig en växel för fasen! (Give me a brake liksom...ordvitsbella!)

Som om inte detta vore nog, så ska hemtentan vara inne imorgon också. Det är egentligen helt okej, bara det att jag är så satans trött varje gång jag börjar klåpa i dokumentet...jag behöver sömn + hund + prison break (brake? näe nu ger jag mig..) alternativt mer kaffe + liten pingvinunge + operation av ögonpåsar (vet du om man kan fylla dom med koksalt, kissie?)

Förresten! Jag fick en superfin ultra-bella-tröja av Ek & Strid idag på fikan, fabolous! Tack girls!! Måste bara sy in den lite i armarna innan fashion lives in me när jag glider runt i den, mina vandrande pinne-armar ser hiskeligt tråkiga ut. Sen gjorde jag något väldigt elakt mot min budget...spontanshoppade en fruktansvärt välsmakande kycklingmacka! HEAVEN! Man får passa på liksom! Skulle handduken kastas in tidigare än väntat så kan jag iallafall glädja mig åt att en kycklingbaguette med mangorajadressing skumpar runt i mitt inre...


Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller kenzas.se blogg?

2009-03-12 @ 12:48:00
Postat av: bella

svar: oja, jag brukar spana in där ibland! hur så?

2009-03-12 @ 14:38:40
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0