Lambis, er väntan är över!

IDAG SKA JAG OCH KAJSA KLAPPA LAMMKIDS! Det är en såndär aktivitet man gör alldeles för sällan, så nu jädrar ska det klias i fårlockarna! Lammen ska i princip GÅ efter oss och be på sina bara små lammknän (naaaaaw nu tänker jag i falsett, bara så ni vet! LAMMKNÄN! hur söta borde inte de vara?!) att vi ska klia och gosa med dem ännu mer!

Sedan lite annan onödig information!
1) jag har gjort klart powerpointhäftet idag! credd hitåt tack!
2) fasen...det var visst bara en punkt..


Kommentarer
Postat av: Julia

TJO BELLA :D taaaaack för dina fina små kommentarer jag blir så glad så GLAD GLAD såååå!!



Du har rätt, så fullkommligt rätt, en livsstil!

jag saknar ihjäl mig så jag smäller av snart. förra torsdagen var sååååå UNDERBAR!



riktigt trevlig blogg du har :D puss

2009-03-31 @ 19:24:27
URL: http://wickedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0