Oj vad..vårfräscht!

Kände ni att det var vårluft i ungefär tre timmar idag? YES!!! Hög på energi och hungrig på en massiv middag, skuttade jag hem och in i badrummet för tvätta händerna och passande samtidigt på att granska min ansiktshud i ett väldigt osmickrande ljus. Kollade in i mina egna ögon (det där lät ju hur läskigt som helst!) och fick en känsla av att jag såg lite somrig ut. Kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var!
 
Inspekterade lite, och kolla sedan in näsan. JAG HAR FÅTT FRÄKNAR! var min spontana tanke! Hurra! (Utan att egentligen reflektera över vad dom kom ifrån) Sedan böjde jag mig lite längre fram (befann mig väl cirka två centimeter från spegeln, obehagligt nära med andra ord)...och insåg att det inte var fräknar, utan en flock elakt flinande pormaskar!

....hur vårigt är det på en skala?!


Kommentarer
Postat av: kaj

haha, ljusa pormaskar du har? mina är typ..svarta som min själ! kan inte ens av en blind fjällräv misstas för fina solfräknar ;D sov goth nu!

2009-03-18 @ 01:00:55
Postat av: frida

det var vårväder mer än 3 timmar igår. jag tyckte det va vårvärme mest hela dagen lång. =)

2009-03-18 @ 13:41:28
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0