Update!

Nu ska jag uppdatera er om gårdagens läge. Jepp! Inte ska ni riva er i hårbotten och fundera över den saken! (Det gör så ont..att riva sig i hårbotten alltså, inte att fundera)

06:50 vaknar oförskämt pigg och misstänker genast att något är lurt.
07:10 börjar känna hur det ömmar på högersidan av magen. no problemas tänker jag!
07:30 kommer in till stan, går dubbelvikt in i köket och fixar frulle
08:00 börjar inse att det är mitt berömda 'kramp-i-sidan-av-magen' som gjort mig sängliggande i 5 dagar av mitt liv..jahopp, det var ju fantastiskt! Bra timing!
08:30 lägger mig i 'knäna under hakan'-positionen, som efter egna studier visat sig vara mycket lindrande.
12:00 värken börjar klinga av, och någonstans här trycker jag på filmen walk the line och käkar enchiladas.
16:00 inleder ett prison break-marathon utan dess like. yay!

SPÄNNANDE DAG KÄNNER JAG DÅ?
nej.

(nu slog jag precis i armbågen i skrivbordet...)


Kommentarer
Postat av: Le Mäts

(Franz o massa annat smarrigt kommer till Hultsfred) (Mobilen är moppsig så jag kan inte skriva sms)

2009-03-03 @ 11:44:03
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: anso

haha smärtsam dag du har XD

2009-03-03 @ 18:50:01
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0