The Weekend

Men va fasen, glömde jag meddela autopiloten att sköta bloggen över helgen? Hur som helst, helgen som varit har bjudit på det mesta. Spänning, oroligheter, hemmasnickrade allsånger (Åsa, du vet vad jag menar här ;D)  och rena latheter (sovit till halv ett två dagar i rad, holy cow!)

Min dogge har mått crap i helgen, och med återkommande mystiska kramper så fanns det inget annat alternativ än att sticka till djurakuten i Linköping i fredags. Nervös väntan resulterade i bra provsvar (som jag förövrigt firade med två cheeseburgare...) men vår lilla pälskling mådde fortfarande mysko och det finns nog inget värre än att se sin lilla vovve lida utan att veta vad som pågår. Nu har det tack och lov inte kommit någon kramp på ungefär 18 timmar, håller tummarna för att skiten vänt nu.

Mer om den gångna helgen kan drömskt se fram emot imorgon! Nu ska jag fixa te och  vila ögonen på the guys i Prison Break!


Kommentarer
Postat av: Åsa

haha, men fasen Bella. Alla kan väl sjunga liiite fel ibland? ;) Men du, jag bjur på't! Ni fick er ett gott skratt iaf. =)

2009-03-16 @ 13:59:20
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0