You know the right way.


Okej, här är ett litet kollage från vårt stockholmsbesök! Ett väldigt litet, som ni ser. Jag tog två närbilder på Kajsas äpple och ett på en lyckokaka som såg ut som en liten rumpa också, men de kändes lite överflödiga... Min lyckokaka innehöll texten "you know the right way", medan Kajsa skulle möta a very attractive person (det gjorde vi också!) Anso var enligt hennes lyckokaka en "extremly sensitive person"...ja det var ju väldigt lyckosamt, eller?

Nu ska kvinnan som vet den rätta vägen cykla till stallet. Oja!

Kommentarer
Postat av: Ante

Diggar bilderna och tusan lät som om att ni hade en hell of a show in the capital ! Saftkalas på onsdag ala Strid, ses vi bland alla bakelser ?

2009-03-23 @ 21:10:10
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: The Kaj

jävligt spexiga tjejer! :D nu ska jag försöka hitta the right way till tv:n, kommer säkert gå alldeles utmärkt! <3

2009-03-23 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0