Då ska jag - hör och häpna - spela resten av låten

Aaaaah jag hittade en kanonbild på världens bästa boys! Arson gör den berömda Kajsa-minen! (En gång fick jag den som bakgrundsbild på mobilen, yeah!). Pelle är smokin' hot!!!! Chris gör djungelvrålet i örat på Matt, som ser helt oberörd och cool ut. Sen har vi Vigilante som står och myser borta i hörnet, hähä.

PRESSA ER HÄR EMOT (med hela kroppen, japp!) för att se The Hives spela i Sen kväll med Luuk (som jag förövrigt rådiggade!) för typ tio år sen!


bild från last.fm

Kommentarer
Postat av: anso

å herregud! bästa bilden någonsin. DEN ska bli min nya bakgrundsbild. nu ska ja se klippet och bara mysa (ungefär som vigilante gör på bilden)

2009-05-05 @ 23:29:45
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Kajaken

så klockrent! (gå upp i falsett på slutet där kvinna, som vanligt^^) du är bäst!

2009-05-06 @ 11:06:35

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0