Fortsättning till schlagerinlägget!

KUL att ni uppskattar min lilla observation! Jag blir fantastiskt glad dudes! Och det är ju bra! HÄHÄ!

Såhär tycker jag om Norway's bidrag;
- fina fioler (ni bara; o...kej?)
- han är väldigt lik Stina Lees dude (amen lite faktiskt!)
-  vältankat charmkonto (det gillar vi! entertainment people!)

aaaaand....catchy refräng! (Här tänkte jag skriva ett utdrag ur texten men minnet sviker...hur catchy var den egentligen?)

Sen är han extra cool eftersom han har skrivit låten all by himself! (Den där låten "All by myself" av Céline Dion, är den skriven av henne månntro?)

...en annan lite cool grej är ju att jag helt plötsligt kvalade in som schlagerbloggaren numero uno...
....och att jag missbrukar punkter.....
.....störande.....
....(jag kan inte sluta)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0