I say; take me out!


Här gör jag en imitation av slisk-hästen i andra avven!
från ansos facebook! foto: striden (tror jag)

Ååååhåhåhåh!

Ikväll ska jag iväg till West Bay (Västervik, fritt översatt) och svänga mina lurviga legs i takt till musiken! (Just den lurviga biten stämmer rätt bra för tillfället, tänk rya-matta! höhö! Näe men jag lämnar piratbyxor och hotpantsen hemma, så det är ingen fara!)

Det ska bli FANTASTISKT KUL! Med fyra kanontjejer kan inte mycket gå fel!
...förutom min dansinsats då. För både Ivona och Anso är i princip experter på att dansa! Och Kaj har rytmen i blodet!!

Men å andra sidan så har jag mina bläckfiskarmar som jag kan vispa omkring med! Yeeehaaa! Ja stället vi ska till är sjukt litet (förra gången ramlade jag nästan in i bardisken fem gånger) men ändå känner jag liksom;
WOW!
KANONKUL!
GIRLPOWA!

Smell ya there! Känner ni doften av deep red från boss så hellooo!

Kommentarer
Postat av: anso

expert på att dansa? du snackar goja! men ikväll lyckades du väl iaf hålla dig borta från bardisken XD

2009-05-21 @ 02:19:58
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Carruu

åhh, vad är det för kamera egentligen ? vad är det som gör att bilden ser så 80-talet ut !? älskart.

2009-05-21 @ 12:10:31
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: kaj

haha! girlpowa´över kortet och kvällen baby! (hårsviiiiiing, hårsviiiing)

2009-05-23 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0