JA JA JA!


foto: thecobrasnake.com

Igår var det Hassle för hela slanten! Det lilla äventyret startade strax efter åtta då fyra brudar med dansabstinens samlades hemma hos världens bästa Kajsa! Förfesten bestod av Robinson, blåbärssoppa och ostmackor....hahaha!
VI GILLERT! Jag fick en tvångstanke som innebar att jag skulle hälla blåbärssoppa på den vita t-shirten..men mitt psyke är emellertid så pass starkt att jag lyckades stå emot! Applåd!

Sedan drog vi till Metropol, med gamla danceklassiker från 90-talet på högsta volle! Väl framme så konstaterade vi lite torrt att vi hade anlänt allra först, förutom arrangörerna då... Men efter några kvartar hade lokalen fyllts, och kvällens höjdpunkt (le Hasslehoff) entrade scenen. Med ett skitsnyggt band dessutom, halleluja! Efter spelningen (som var över förväntan, heja Erik!!) drog festivalpeppande musik igång, vilket självklart ledde till diverse dansmoves...Jädrar vad vi dansade girls! En salig blandning av Vicky Pollard (Little Britain!), Napoleon Dynamite, hetsig Dunham-docka-dans och givetvis klassiken 'bläckfiskarmarna'! Aaaaaaaah!

Väldigt, väldigt funny! Det här får vi göra om snart tjejer! Tack för en sjujäkla kväll!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hans låt, Hurtful är så himla bra ! :)

2009-05-11 @ 09:25:25
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: Kajsa

man kan säga såhär: det finns folk som dansar, och så finns det folk som DANSAR! ;D

2009-05-11 @ 11:50:13
Postat av: bella

madeleine: ja den är gryyyyyyym! han hade flera andra bra låtar med :-D



kaj: NO KIDDING! :-D

2009-05-11 @ 12:19:16
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0