"Jaha ungdomar här planterade mormor 260 granbäbisar som ung flicka"


granplanterarn!


Haha! Likt sorken i Nallepuh har jag idag kånkat omkring på en konstig grej som påminner om en såndär dynamitutlösare! (Näe jag fattar inte heller vad jag menar) Hur som helst så var det KRÄVANDE att pinna omkring på ett jävla kalhygge i medelhavsvärme. Mitt mantra "men jag får ju iallafall bruna armar" höll inte det heller, på hemvägen upptäckte jag att huden intagit en lite mörkare, kissgul nyans. Men tack ändå! Urin-gul är en rätt klädsam kulör!

Nu kör vi lite plugg igen! Hej påre!

Kommentarer
Postat av: kajsaaa

nu funderar jag på att döpa om dej från "gäddan" till "granplanteran" på min mobil, det lät coolt :O lite brutalt nästan. snällt brutalt liksom^^

2009-05-31 @ 22:58:12
Postat av: bellaaaaa

kaj: OKEJ! du har min tillåtelse! granplanterarn är ett acceptabelt telefonboksnamn! sounds good to me! men duråå? stekarn? provivashottarn? :P

2009-06-01 @ 00:54:56
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0