Motvikt till förra inlägget

Öh..ja, det kanske blev lite väl livat i holken där innan. För att dra ner stämningen lite, så kan jag meddela att min hjärna är belamrad av snor...och tyckte ni det lät obehagligt, så ha i åtanke att jag inte ens NÄMNT hur läget är i halsen... don't go there liksom!

MÄN! (med Tony Ivring-uttal) Nu ska vi inte vara såna! Jag har smällt i mig te i samma takt som man tömmer en sjunkande eka på vatten, så jag känner mig i prima form ändå. Halsontet är under kontroll, jag har precis lämnat in en inlämning (score!!!!!!) och imorrn ska jag upp ungefär samtidigt som tuppen, och jobba med mina störtsköna pälskollegor Billyboy & Rockypock.

Nu ska jag öva upp mina skillz i värmländska och borsta tänderna. GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

lovely!

2009-05-25 @ 22:59:27
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Linda

sv: Mjo, talet gick ju bra, såklart. Det känns alltid askalasbra efteråt. Typiskt att man ska vara så himla skraj innan då.

2009-05-26 @ 09:24:31
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0