"Under tiden hade apan hittat en vass liten sten och prövade som bäst om den kunde passa in i buffelns ena näsborre"

OJOJOJOJ! Vilken händelsrik onsdag! Jag har förflyttat mig mellan sängen och soffan, youtubat på Jake Gyllenhaal (han kvalar utan större svårigheter in på min tio-i-topp-lista över tänkbaka fadrar till mina framtida kids! Fina ansiktsdrag och sjukt rolig humor, check!) och skrivit in en fabel från Indien på datorn.  JAHAAAA tänker ni, men det är ett skolwork. Är inte på något sätt genuint intresserad av tusenåriga fabler...

...men däremot kände jag mig tvungen att citera ett mycket underhållande stycke ur en fabel som heter "Den tålmodiga buffeln". (Det är alltså rubriken) För är det något jag är genuint intresserad av, så är det näsborrar.

Eller näe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bäll ! Den där knappen skulle va en genialisk uppfinning ! Imorgon äre öltält och det gillar vi, eller hur :D

2009-05-28 @ 18:18:44
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0