This is your kaptain speakin'

Hej pissetofsar!

Idag är det lördag och DÖHETT UTE! Haaaaa! Jag släppte ut taxen på balkongen förut, hon ligger väl där än och steker kan jag tänka...(ja annars har hon hoppat tre meter rakt ner i lösgruset!!! måste kolla... JA HON ÄR KVAR! pust!)

MEN bara för det är medelhavsvärme och lördag så betyder inte det att JAG ska ge mig ut. FÖR JAG HAR EN UPPSATS KVAR ATT SKRIVA! OCH DEN SKA BLI KLAR IDAG! JA DET SKA DEN! (peppning pågår!)

Igår var det öltält i Vimmerby. Det betyder folkfest, 18-70 åringar packade (båda betydelserna! hehe) tillsammans i ett litet inhägnat område, dansande till allt från diggiloo diggiley till the eye of the tiger! OCH VI VAR DÄR! Man får ju passa på medans benen fortfarande styr liksom! ALLA VAR DÄR! typ!

Exempel:
- min pappa (men han gick hem vid elva, så ingen fara på taket där!)
- alla dejter jag någonsin haft (varav alla har varit misslyckade...)
- alla Kajsas föräldrars bekanta (enligt henne själv)

det kommer trilla in en drös bilder later on idag! så spärra upp ögonhålorna och håll utkik!
I give you "snoffsiga överklasstanter" som en liten teaser sålänge! (lite snor också...såg jag nu..)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snygga ni e!

2009-05-30 @ 17:07:12
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: snoffsig tant till vänster

haha! "alla dejter jag någonsin haft"

bilden är..fin.. frågan är egentligen hur mitt ansikte lyckades forma sig sådär? jag menar, jag ser ut som barbamamma! :P

2009-05-30 @ 18:05:46
Postat av: bella

snoffsig tant till vänster: jävla snygg barbamamma isåfall! tycker du ser ut som chassmiiiin! (förmodligen har du inte upplevt ett kort ur den vinkeln någon gång tidigare bare! jag däremot ser ut att ha en näve lösnus i överläppen! hahahah!)



BARA FÖR JAG INTE ÄR NÅGON RUTINERAD DEJTARE! :P

2009-05-30 @ 18:14:02
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: snoffsig tant till höger

men herregud! Barbamamma och snusmumriken ser grymt mycket bättre ut än den där drogade tjejen till höger =9

2009-05-31 @ 10:36:14
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0