They say you're one in a million, but there's a million of you


spänstig kille, JA! foto lånat från last.fm


Tjenare! Jag kravlade mig upp ur sängen skapligt tidigt imorse. Kvart över nio nådde mina fotsulor parketten..det är ganska bra för att vara mig. Nio är en perfekt uppstigningstid! Än är jag inte där men hold your horses säger jag bara..

Nu ska jag till stallet och skritta ut en runda på Wille. Jag satte igång honom igen igår efter alla diverse sjukdomar. Minns ni jättefinnen (varbölden) på halsen? En morgon för ungefär en månad sedan sprack den. YES! tänkte jag, men sedan har det tagit ytterligare en månad för allt var att rinna ut. En seg historia med andra ord. Nu har pälsen börjat komma tillbaka på halsen igen, och såret är så gott som läkt. Fruktansvärt skönt! (Mest för Wille kanske, det måste ju kliat något oerhört)

Annars....så längtar jag mest efter att min mobil ska komma hem. Just nu har jag min gamla vattenskadade lur där man endast kan prata i telefon med högtalarfunktionen igång...inte så diskret kanske. Dessutom låter man som Robocop i den. Och så går det inte att lyssna på musik i lurarna.

Kommentarer
Postat av: Johan

Sv: Ja:D e på lagret på Dagsljus AB, nordens största uthyrningsföretag inom filmutrustning, de står för utrustningen till de flesta stora filmer och tv-program inom Norden, även England:)

men idag var jag upp med strålkastare o så till fotostudion ovanför och på fredag ska jag nog få vara med när H&M tar bilder inför vår o sommar kollektionen:D Ha det fint!

2009-11-18 @ 19:10:16
URL: http://johanscherp.blogg.se/
Postat av: kapten kaj

asså, har pelle någon form av sele på sig där? han är satans högt upp i luften! :D ROCK!



du är bäst orWille

2009-11-18 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0