Förmodligen den kortaste praktiken någonsin


bilden har jäkligt mycket med texten att göra...precis som vanligt! svan i hyde parrrrrrk!


Jag hann ha praktik i exakt fyra timmar. Sedan skulle jag hem på lunch och passade dessutom på att ringa till min handledare för att höra lite hur det fungerar att kombinera jobb och praktik och sådär. Och i och med det samtalet så avslutades mitt lilla tidningsäventyr. Tydligen hade det blivit något strul (Nähä?!) mellan arbetsgivaren och arbetsförmedlingen, jag är inte berättigad till praktik än på ett tag och dessutom jobbar jag för mycket för att räknas som arbetslös...

SÅ KAN DET GÅ!

...fast när jag tänker efter så var det kanske lika bra. Har fått en hel drös med nya tider från jobbet, hur gött som helst! Dessutom är körkortspluggandet igång ordentligt, och Willebulle ska snart börja skrittas igen efter en lååååång tråkig höst med diverse problemas.

Slutsats: Det verkar som marginalerna är på min sida, trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0