Fredagsmys i Linköping!

OJ vilken trevlig friday vi fick till tjejer! Strax innan fem kom Nickan och Ivona för att hämta upp mig och Åstrandh. I en discodunkande bil slirade vi sedan upp till Linköping, där vi mötte världens bästa Antonia! Efter en väldigt snabb runda på stan (jag inhandlade världens finaste halsduk! hoho) så gick vi till sushi-restaurangen där Ante hade bokat ett bord till oss kvällen till ära. Det var fruktansvärt välsmakande! Jag sammanlagt tolv bitar, hungrig brud!

Efter att ha provat den fräna toaletten med genomskinligt glas som blev ogenomskinligt (näe ni fattar nog inte...) så drog vi till hemmakväll för att inhandla godis! Stället har såna enorma påsar att påsen aldrig tycks bli full! Smart försäljningstrick dock!

Kvart över nio drog sista Stieg Larsson-triologin igång. MAMA! Vilken rulle! Om jag får säga min åsikt (och det får jag - hey it's my blog!) så är Luftslottet som sprängdes i princip den bästa filmen i serien. Och Salander är min idol!


Kommentarer
Postat av: Anso

jag har inte ens sett den första filmen än ;9 det låter som att ni hade en himla härlig kväll =)

2009-11-28 @ 14:31:40
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: kajaken

it sounds amazing!! :D du är ju typ som salander, med skinnjacka och nitar och så lichsom.. förutom att hon är modig då..



HAHAHHAHAHHAHAHAHAH



2009-11-28 @ 19:14:25
Postat av: Ås

Ångrar att jag inte köpte halsduken!!! Som vanligt. Menmen, får la ta en jag har och sy ihop ändarna ;)

2009-11-29 @ 17:54:53
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: Äääänte

BÄLL ! Gryyyym fredag är bara förnamnet . Och filmen dååååå ! AH vill se om alla nu . Lätt maraton vid jul . MYSIGT

2009-11-29 @ 18:45:07
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: VICKY BA

yeah ba no ba yeah ba no ba yeah! updejta already! :D

2009-12-01 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0