Is someone getting the best of you?


foto: taget på tomtoms coffeehouse, belgravia, london.


Totalt insnöad på Foo Fighters för tillfället! Jag har pratat med min vapendragare Kaj som föreslog att skriva upp en livekonsert med detta band på "att göra innan man dör"-listan. Det låter förträffligt! Måtte dessa rockare bara ta upp karriären igen. Just nu har bandet en paus på obestämd tid....ap-röv.

Ap-röv numero 2: visdomstanden på vänster sida i underkäken. Fyller dessa smärtsamma klossar någon funktion överhuvudtaget, känner jag då? Ska det göra såhär ont i ett helt liv så byter jag mer än järna (hoho) garnityr med Hajen i James Bond!


Kommentarer
Postat av: Johan

Har sett FF två gånger, TVÅ magiska kvällar!:D

och det ska banne mig bli en tredje också även om man jag måste dra de i håret!

2009-11-25 @ 10:36:18
URL: http://johanscherp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0