Nej det är ingen vanlig dag!


Kajsa och Antonia på vår semestertripp till Öland!

....för det är Antes födelsedag, hurra hurra hurraaa! Hurra hurra hurra! (Fick upp Kajs ljuva och väldigt ljusa stämma i huvudet när jag tänkte på hur sången lät där, hehe)

Som sagt, idag turnar Antonia 20!!!! Stort grattis till en av de modigaste och bästaste tjejerna som jag överhuvudtaget känner till! Ha en fantastisk födelsedag bruden! Längtar ihjäl mig till vår bioövernattning hos dig! (Förresten så jobbar jag kväll den 28:e, men visst var det den 27:e som det var premiär? Isåfall kan jag!)

Kommentarer
Postat av: ÄÄÄÄNT

haha å vilken bild :) . Äkta sommar-feeling ! Det var den 27 :) . TACK SUPER DUPER TACK ! Idag är en toppen dag !!

2009-11-04 @ 13:03:05
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0