Punktlista

En snabb uppdate om dagen!

* Gick upp tidigt och käkade frukost. Vaknade inte till förrän mackan låg i magen.
* Gick till körskolan. Höll på att förvandlas till en mänsklig piggelin.
* Hade körlektion. Nu har jag "nästan blivit godkänd" på samma grej 3 gånger. Det blir ett billigt körkort för mig!
* Klarade repetitionsfasen!!!!!!!!!!!
* Kände hur livet lekte och inhandlade fikabröd innan jag cyklade hem i motvind och snöstorm.
* Kom hem, tryckte i mig pistagebullen och käkade en grapefrukt med Becca, som fått biverkningar av svininfluensa-sprutan och ligger nerklubbad under täcket.


Kommentarer
Postat av: kajaken

vad har hon fått för biberkningar? :S läskigt!



i övrigt, KÄMPA PÅ MED KÖRKORTET HONEY! snart faller hela verktygslådan ner!



fråga mej inte om den liknelsen, jag bara drog den :P rent spontant^^

2009-11-04 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0