But I know I'm gonna change that too



Lövers! Här kommer en idolbild att hänga upp på kylskåpsdörren. Ta-daaaa! I övrigt sitter jag uppe och nattugglar, lyssnar på mysig musik och tömmer minneskorten. Här förbereds det inför LONDON BABY!

...jo, att sova vore eventuellt också en slags förberedelse, speciellt med tanke på att vi ska bila till skavsta
imorgon natt. 

En annan liten parantes är att min nacke är halvt av. Den här sittställningen kan inte kallas ergonomisk.. Om min kropp ska kunna hänga med på semestern är det med andra ord bäst att stänga ner de små diskvattenblå för ikväll. HELSKOTTA vad gott jag tänker sova nu!


Kommentarer
Postat av: kaj

vilken fin bild gumman! Vad modig du är, och jag är stolt över dej för att du äntligen slutat redigera din näsa i photoshop! Den är minst lika fin nu =) älskar dej!

2009-10-05 @ 12:05:00

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0