Give me that slow knowing smile



Kajsa efterlyste en bild på luggskrället. Här har du en polarn! Jo jag är fullt medveten om att det fortfarande är en såkallad meslugg, men jag tänkte vara lite förnuftig och "känna in" ifall jag är en helluggsmänniska. Det är lite väl modigt av en vanemänniska som jag att göra pottfrilla av halva kalufsen utan att ens känna efter innan.

Idag har jag pratat med världens bästa vän i telefon!!!!!!! Kajsa är nog 200 spänn fattigare nu...mina 25 kronor försvann på tre minuter. Tänkte betala tillbaka i form av budweisers på juldagen om det är okej, Kaj?

Nu: tandborstning och tidningsläsning under täcket.

Natti!



Kommentarer
Postat av: Anso

Äntligen! jag såg videon som ivy hade lagt upp på bloggen men kände knappt igen dig med lugg. Jag satt och funderade på vem det kunde vara innan jag fattade att det var du. Jag hävdar starkt att din lugg e najs! =D

2009-10-30 @ 10:30:02
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Johan

Najs!

2009-10-30 @ 11:28:18
URL: http://johanscherp.blogg.se/
Postat av: kajaken

det är najs! DU ÄR NAJS!! känner lite..indiepop på daaaaj ;)



för övrigt var samtalet värt varenda krona, även om jag tycker din öl-deal låter fruktansvärt fin^^



saknar dej!! älslar dej!! du är bäst!!

JA :D

2009-10-30 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0