En kräftmacka till och sen är jag hemma

Mamma beordrade mig att sova alldeles nyss. "Du behöver det!" var hennes argument. Kan inte riktigt förstå vad hon syftar på, mina påsar under ögonen som snart släpar i golvet är faktiskt väldigt behändiga...

..man kan hamstra jordnötter i dom, bland annat...

OKEJ JAG GER MIG!

Kul natt förresten! Istället för att vara på Muse-konsert så har jag druckit cola och lyssnat på U2. Nu är ju inte det världens undergång heller va, men still....

wups, nu trampade jag på höger ögonpåse! hörs imorrn!


Kommentarer
Postat av: AnnaBeth

de är jättebra, beroende framkallande! ;)

nä, denna helg är jag ledig. men nästa jobbar fre, lör, sön ;P du jobbade denna helg va?

2009-10-25 @ 11:46:13
URL: http://annabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0