Internettävlarn är igång igen...


min senaste vinst! datorväska från walk on water, yes!


Morgonpigg tjej som skriver nu! Gick upp strax efter sju imorse, en stor applåd hitåt tack! Har tagit det ganska piano hela morgonen (öh, ovanligt? naj!) men nu tänkte jag pinna iväg ner till stallet och göra dagens mockning. Det brukar ta mig runt en halvtimme att mocka sex boxar, och då är vi ändå i början av säsongen! Framme i mars får man se upp så man inte står i vägen när hästkorvarna flyger genom luften! (Man blir ganska pricksäker efter ett tag...eh, ganska alltså)

Dessutom har jag också tagit tag i mitt internettävlande igen! Har medverkat i en del tävlingar under morgonen, nu håller jag alla kroppsdelar på att ro hem biobiljetter och spavistelser, hoho! Jag har mest vunnit teknikprylar (mobil, kamera och vattenkokare för att nämna några) och det skulle sitta riktigt jäkla störtskönt med en resa. Eller biobiljetter...eller böcker...


Kommentarer
Postat av: AnnaBeth

åhh, gratissaker me like! jag vann ju den lilla grillen på jobbet, haha. ;)

var tävlar du på internet?

2009-10-20 @ 12:47:24
URL: http://annabeth.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hihi, du med ditt tävlande. Jag har precis tävlat om en parkas. ;) Inte för jag kommer vinna, men tävlar man inte så är det ju mindre chans. ;)

2009-10-20 @ 13:17:24
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: kajsaaaa

vinn en resa till london tycker jaK!

hur går det med körkortet frst kvinna? =)

2009-10-20 @ 19:55:48

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0