Rookie, vilka ska dit?

Hallå där! Kämpar vidare med att lägga in en rookie-banner här på sidan, mina skillz när det kommer till kodmallar är dessvärre inte särskilt välutvecklade. På tal om rookie förresten, ska ni dit?!

Jag ska göra allt som står i min makt för att komma dit! Problemet just nu är att jag inte vet om jag har någon med mig. Min konsertbuddie numero uno (Kajsa) är fortfarande i Norge nämligen! I absolut värsta fall så får jag väl åka dit SJÄLV, hähä. Annars ska jag fortsätta med mitt mission att övertala Åstrandh!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag ska dit.

2009-10-16 @ 21:00:19
Postat av: kajsaaaaaaa

jag hade mer än gerne hängt på hesten! men lova att du går även om alla andra ska bestämma sej för att missa livekonserter :O du kan vara den coola, musikmedvetna tjejen i skinnjacka längst fram! och hälsa guldgossen från ma:P

2009-10-16 @ 23:56:43
Postat av: Madeleine

Hoppas du hittar någon att gå med ! (: Inte spec kul att gå själv om man inte kanske möter lite roliga typer där hehe :P

2009-10-17 @ 16:35:27
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0