Sonntag!


Wille utan jättefinne på halsen, han är stiligare utan..


Uuuh vad det här ser ut att bli en kanonsöndag! Solen är framme (om än i sällskap med en del moln) och med en grym frukost och en härlig sovmorgon i ryggen kan inte mycket gå fel! Det enda negativa skulle väl isåfall vara är Willebulle har en varande böld på halsen som jag ska åka och ta hand om nu. Tänk er en mogen finne fast stor som två knytnävar, inte allt för gosigt så att säga. På senaste tiden har jag dock agerat sjuksköterska nästintill varje dag, så jättefinnar ska väl inte vara något större (hehe) problema.

Hörs later, hej!


Kommentarer
Postat av: kajsa

he's a stallion baby! och jag ska också ta vara på denna gudagåva till söndag! snart blire laksss! (vet att jag stavade fel, men du ska läspa när su läser lax^^)

2009-10-18 @ 14:28:35

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0