Turn it up loud, captain!

tomtenisse på grönbete heter denna..hejsanhejsan

Nu har jag äntligen blivit trött nog att gå och lägga mig!
Egentligen ska man väl glädjas åt att det fortfarande är så, om några år får jag säkerligen kämpa för att hålla mig uppe efter klockan nio på kvällarna! (Inga namn nämnda men ja, ungefär som dig pappa..)

Jag saknar att bolla sketchidéer med Kajsa på kvällarna! Och så börjar jag tröttna på att umgås med mig själv...visserligen är jag ganska underhållande och jag får alltid som jag vill, men det blir extremt tröttsamt i längden. Med lite flyt och god planering blir det förhoppningsvis både bio med Mats och häng med Åsa den här veckan, yeha!
Kvällens plus har varit att håret är likt en spegel tonight, kan inte annat än älska den nya inpackningen!
kvällens andra plus är utan tvekan de nyinköpta pyjamasbyxorna. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och invänta en ny spännande dag...godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har dragit igång en "Music Awards" på bloggen, rösta gärna på din favorit! :D



Hoppas du får en trevlig kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 19:48:02
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: victoria.

hej! oj.. jadu. det va när jag skrev in mig på arbetsförmedlingen som dom frågade om jag ville ha en jobbcoach, och jag sa bara ja så jag har ingen aning :p han jag har heter i alla fall peter andersson och han är bra och trevlig och sådär. vet inte om man måste vara inskriven på af för att få en coach där, men ring och hör med dom :)

lycka till! :)

2009-10-13 @ 19:52:20
URL: http://victoriamedc.blogg.se/
Postat av: kaj

fin bild tomtenissen min! är det hydepark eller? :D

2009-10-13 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0