Bio på fredag?

Morning fellas!
Hoppas allt flyter på i rätt takt för er! Jag är fortfarande ganska ur funktion, lär vara det några dagar till. MEN! Har man aldrig varit förkyld, så vet man inte heller hur det känns att vara frisk! (Vem försöker jag övertyga?)
Nu till den viktiga informationen;
Mina favorittjejer! Hur många är på att se "Flickan som lekte med elden" på fredag innan ni åker? Den går nämligen i Vimmerby då! (Ja det är förmodligen några till som tänkt se den...men då får vi köa!) Det vore jättekul att spana på den i grupp!
Nu blire frulle! Haj!

Kommentarer
Postat av: Ivy

Åh jag vill jag vill! :D Men jobbar till åtta.. Och börjar vid tio sen igen. När börjar den? :/ Kommer ni och hälsa på mig inne på Harrys förresten? :P

2009-09-17 @ 13:57:22
URL: http://ditiny.blogg.se/
Postat av: My

Åh tackar tackar. Men jag måste erkänna att det inte är jag som har gjort det.:P

2009-09-17 @ 15:05:31
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/
Postat av: schquline!

men GUMMAN! jag är sjukligt på :D

2009-09-17 @ 18:24:59
Postat av: Anonym

Hej och tack, jo jag provgår skorna inomhus för jag kan inte släppa dem med blicken :P



Trivs mycket bra men det är ju lite kontrast till gymnasiet men jag tror på ett positivt sätt. Har tenta om exakt två veckor idag som jag börjar bli lite nervös inför!



KRAM

2009-09-18 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0