Jobbigt (men modigt!) läge

Hej fellas!
Min bästaste vän Kaj och fyra andra av mina finaste vänner drar till Bergen för att tjäna storkovan tidigt imorgon bitti. Det är ett äventyr! Det är kul! Det är en kanonidé! Men framförallt så är det MODIGT OCH STARKT! Jag hade själv väldigt gärna hängt på om jag inte hade haft Wille.

Men klockan fem imorronbitti kommer Vimmerby vara ÄNNU tråkigare än tidigare. (Man tror inte det är möjligt, jag vet!) Jag är så himla van att kunna springa över till Kaj i pyjamasbrallor (i princip va, har aldrig gjort det dock), att dra iväg på en filmkväll till Ella och ha (nästan) hela gänget samlat för att äta ko-godisar och spela gitarr.

MEN VI KOMMER FIXA DETTA TJEJER! Både vi som är kvar hemma, ni som åker till grannlandet, samt tjejerna i storstäderna! Jag älskar er så otroligt mycket!

Här kommer en låt tillägnad oss! "Ain't no mountain high enough". Det spelar ingen roll hur många mil det är mellan oss fellas, vi finns där för varandra ändå!


Kommentarer
Postat av: Striden

Nu gråter jag, men det betyder inte att jag inte är glad. Jag är glad för allt, det som varit och det som kommer. Love u Bella

2009-09-18 @ 21:21:59
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: kaj

åhh jag vet hur rätt du har!jag VET att det du skriver stämmer, ändå suger jag på att säga hej då! förlåt om jag blev [emo]tional men du är den finaste jag har bella! älskar dej av hela mitt hjärta! hoppas du sover gott nu<3



AIN'T NO MOUNTAIN HIIIIIIGH ENOUGH

2009-09-18 @ 23:21:23

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0