Come on, look for the rising

Hej lövers! Jag är så sinnesjukt trött nu att jag i princip ser dubbelt. Tänkte att jag skulle blogga lite bara för att förhindra att tänk-bloggandet sätter igång igen. Ve och fasa! Idag har jag jobbat, yes! Jag har kommit på att jag älskart. Framförallt dagen innan löning, höhö.

Det enda störande med idag var de evigt rinnande ögonen. Jahapp! Är det inte tvångsflörtning så är det krokodiltårar! Tror min gamla mascara kan ha ett finger med i spelet här dock...

Nu ska jag klia lite på stygnen! Och sen sleepa är tanken! Har tyvärr inte hjärta att stänga av Brucan när han tar i för kung och fosterland bara... (ah, nu tog han precis paus!)

Kommentarer
Postat av: Tobias

ja Weekday har så grymt snygga kläder :D

2009-09-25 @ 11:57:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0