Dunderförkylning på gång?

Halloj! Mitt hjärnkontor känns sådär idag alltså.. förmodligen är jag på väg att få en dunderförkylning. Jaa, en sådan bakteriehärd vet man aldrig när man kan ha användning för! Kanske den 13 augusti 2036?

Nu ska vi inte deppa ihop totalt här readers! Livet kan vara ganska gött trots att man har feberfrossa!
...okej, kanske inte...

...är det bara jag som alltid tror att jag ska dö så fort jag är sjuk? Senaste gången den känslan uppkom, var när jag hade maginfluensa och låg däckad inne på toagolvet en hel fredag! Jag kände mig ungefär som Gollum, fast tio gånger bräckligare! Det enda jag fick i mig var två smörgåsrån! (Då är man inte stor i maten!)

Ni har antecknat det nu va?
Bra! Haj!

Kommentarer
Postat av: Anna BB

Åhh, jag lovar dig när jag hade vinterkräsjukan i våras, så trodde jag att jag skulle dö. kan bero på att sjukvårdsupplysningen trodde att jag kunde ha äggledarinflamation. Så jag låg på badrumsgolvet och grät och trodde att jag aldrig skulle kunna bli gravid.. Haha.

2009-09-17 @ 11:55:07
URL: http://annabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0