Ett hovdjur ur form

Goddag! Den knapphändiga uppdateringen beror dels på min sjukliga oro. Bokstavligt talat. Willebulle är halt och med förra veterinärupplevelsen i bakhuvudet (då min vovve dog) så mår jag illa vid blotta tanken av att ännu en pälskling har ont. Det är ju själva fasen att dom inte kan prata!

Så imorse vaknade jag klockan sex och höll på att svimma av oro. Det fanns inget annat alternativ än att cykla till stallet och ta hand om sjuklingen. Nu har dock veterinären varit och checkat läget, det känns betryggande! Hovdjuret ska medicineras i fem dagar, så förhoppningsvis känns det bättre för honom (och mig!) redan imorgon!


Kommentarer
Postat av: kaaj

men oj, jag visste inte att det var så allvarligt med willebulle:s hoppas han blir bättre snabbt!

2009-09-13 @ 16:39:01
Postat av: Madeleine

han får krya på sig ! :/

2009-09-14 @ 21:45:09
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0