Jag överlevde!

Rubriken säger väl egentligen det mesta! Jag överlevde med god marginal, även om jag fruktade för mitt liv när jag hörde hur de förberedde skalpellerna och sköterskan frågade doktorn om han ville ha en rak eller en rund kniv. VADDÅ RUND?! tänkte jag! Hade ni tänkt slica upp armhålan som någon jäkla pizza?! (Den dialogen hördes bara i mitt huvud, tack och lov!) Tog även bort en liten rackare på halsen som fastnat i dragkedjan ett antal gånger, höhö.

Så nu sitter jag alltså här, ihopsydd och bedövad! Känner att jag är värd en pizza nu, och sen ska jag pysa ner till stallet!

Kommentarer
Postat av: Änt

starkt jobbat, känns lite obehagligt med bilden av ett en person "skär" i en . Men bra BÄLL! Flickan som lekte med elden ikväll ? JEEHAAA

2009-09-23 @ 16:18:27
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0