Nu kör vi!


den här godingen is in da house idag!

Hola! Jag är tillbaka på banan igen! Wille rehabiliterar sig på sitt egna lilla sätt (genom att jogga i hagen) och svullnaden har redan gått ner, det känns grejt! Tyvärr gjorde denna skada så att den planerade Stockholmstrippen blir inställd för min del, då jag måste hamstra money inför the big happening denna höst - nämligen min och mammas London-resa! waaaaaaaaaaaaaah!

JA NI HÖRDE RÄTT!

Den bästa 20-årspresse man kan tänka sig, om jag får säga mitt! Det ska bli så himla kanonspännande att åka dit! Den sjätte oktober kommer alltså två förväntansfulla kvinnfolk befinna sig på Skavsta flygplats! (Eventuellt kommer den ena kvinnan - jag- spy av nervositet också, då jag aldrig flugit innan..men det är smällar vi få ta då!)

Jahapp! Nu ska jag pysa iväg på lite ärenden! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Wendela

49 kronor? Oj det var billigt. Jag ska nog inhandla mig en redan idag då! Tack :)

2009-09-15 @ 12:59:34
URL: http://wendelamedw.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0