Nattrapport

Halloj!
Sitter med blött hår och försöker undvika att få kortslutning på tangentbordet (Detta har hänt två gånger då jag spillt te respektive tandkräm över tangenterna. Inga konstigheter, det händer även den mest tekniskt lagda människa! Efter en halvtimmes föning av tangentbordet började de stackars knapparna svara på beröring igen..)

Hur som helst så känns det gött att vara hemma hos pappa ikväll efter att ha flängt omkring över landskapsgränserna igen. Inte för att jag har något emot att flänga omkring, hade jag inget bättre för mig så hade jag gärna åkt tåg till slutstationerna dagarna i ända! Det hade väl varit något av en udda sysselsättning?

- Jaha vad gör du då?
- Näe jag åker tåg..typ hela tiden.

Nu tänkte jag häva i mig det sista teét, och därefter glo på little britain! Det känns som en sjujäkla avslutning på den här fantastiska torsdagen! Godnatt lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0