And If I go crazy then will you still call me superman?




FOTO: THESKULLSET

Helt okej glatt humör overhere ändå! Idag fick jag och Kajsa (eller egentligen Kajsa, det är hon som är den organiserade bokar-halvan av oss, jag flikar mest in med viktiga tips. Igår tipsade henne exempelvis om att vi kunde skriva 'volcano inferno' när vi mejlade transferbuss-bolaget) det sköna beskedet att Corona Hotel (smaka på det namnet liksom...) håller fyra nätter till oss, som vi kan utnyttja inom 3 månader. Exakt hur gött är det?! Nu kan vi fortfarande dra på oss spenderarbrallorna när vi sticker dit! Dessutom har jag lyckats fixa lite jobbtider den här veckan också, vilket betyder att min ekonomi inte brakar ihop totally. FINT!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad skönt att det löser sig! Och tack för att du jobbar åt mig på söndag :)

2010-04-20 @ 19:47:42
URL: http://stinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0