Svart är ingen färg det är så man känner sig.




två bilder från london 2009. älska!

Behöver jag ens säga något mer än att det jag hatar mest av allt i hela världen just nu är vulkanutbrott?! Förstå vilken lågoddsad situation det är att en vulkan som inte haft utbrott på 190 (!!!) år får ett utbrott lagom till jag och Kajsa (och Ante, tänker på dig tjejen!) ska ut och se oss om i världen för en gångs skull? APA! Tur att naturgodiset på ICA kostar 99 kronor kilot den här veckan! Då finns det iallafall ett substitut till att ha picknick i Hyde Park....(okej, den tog emot)

Kommentarer
Postat av: Linn:et

Jag sär då det! Wtf? Jag har samma problem, lustigt nog. För en gångs skull ska jag ut och resa va, å hur stor är chansen/risken att den där vulkanen får utbrott just precis innan? Man blir tokig jö. Jag funderar allvarligt på ett utpressningsdrama där en pilot och ett plan är involverade. Who's with me?

2010-04-18 @ 23:01:26
Postat av: Michelle

Näää :( Blir det inget london då?

2010-04-19 @ 00:03:12
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: kaj

SÄÄÄÄEEMST!!! Jag hade gråten i halsen när jag läste den sista meningen.. Men samtidigt så känner jag, nothing can hold us down!! Vi ska till london bella! Om inte denna vecka, så kanske nästa? Detta löser vi, och om islands focking vulkan inte ger sig så kan jag vara fruktansvärt på "Linn:ets" idé :O. LOVE YOU B!

2010-04-19 @ 00:32:23
Postat av: Ante

BÄLL ! FaaaaaaaaAAAAn vad dåligt detta är, säääämst är det ! Vi pissar på island . Seriöst vi åker dit och pissar på vulkanen ! Men vi får boka in nya resor nu, det löser sig ! vi har iaf varandra :) miss you girls !!

2010-04-20 @ 00:02:29
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0