Direktrapport ifrån campus


nöjd woman i liten lägenhet!


TOTAL MADNESS vad livet helt plötsligt tog en ny vändning! Nu är jag student på Linneaus University. The Marketing Programme! Det låter lite coolare på engelska, plus att vi kommer ha många föreläsningar på just engelska så jag kände att JA! Jag skriver det på engelska! Bah sådär!

Igår klockan tjugo i åtta var jag två sekunder från att vomera i en buske, så nervös var jag! Sen gick jag in i byggnaden där vi skulle ha upprop och träffade genast trevliga människor som skulle gå samma utbildning och var lika nervösa som jag, då kändes det genast bättre. Nio timmar senare ramlade jag in i min lilla etta, helt slut i huvudet och nästan olagligt hungrig! Falukorv, makaroner och en halvliter ketchup, sen var huvudet med igen!

På kvällen träffade jag ett gäng trevliga tjejer från klassen och drack lite vin och pratade. Jag tror de här tre åren kommer bli helt awesome!! Vi kommer förövrigt välja utlandstudier redan i vinter, så om allt går som det ska (och som jag känner för just nu! hehe) så kommer jag befinna mig i "Landönn" vårterminen 2012. BAM!

Igår gjorde jag ett litet experiment. Självfallet vet jag att disken inte diskar sig själv om man lägger den i blöt och sedan ignorerar den i några timmar. Men det var väl värt ett försök iallafall!

Om någon undrar över det svullna jättelika ögat som jag förutspådde i torsdags, så har det lugnat ner sig nu. Har istället fjorton knivar i halsen, därav mitt hysteriska tedrickande. Nehej! Nu ska jag slänga in mig i duschen och sen stuva in kläder i min garderob. That's right, jag har EN. GARDEROB. Kajsa har typ tre! Böööh!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kajsa, vilket jäkla lyckost.. 3(!) garderober? Jag ahr också bara en.. Alldeles för lite. Ha så kul på nollningen. =)

2010-08-22 @ 12:34:29
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: anso

gör som jag och häng kläder i städskrubben ;)



Hoppas du kommer trivas i lägenheten och i skolan och i växjö stad. =D

2010-08-23 @ 01:26:09
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Anonym

woohooo lev studentlivet till fullo nu tjejen ! grymt!

2010-08-23 @ 10:36:31
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0