Tar en riskaka på det


FY.FABIAN. bildkälla: lastfm

Dear diary! Igår åkte jag buss i - vad jag skulle vilja uppskatta det till - en halv livstid. Men det var mysigt! Ända tills min telefon dog och jag tvingades sitta och lyssna på en lyrisk tant hela vägen till norrköping. Tack. På riktigt. Örebro var KUL! GALET! KONSTIGT! REGNIGT! kände för att göra något nytt och inhandlade ett jätterött läppstift på Make Up Store. Med rätt attityd (typ den här: MEN FLYTTA PÅRE RÅ! *peanut-gung med huvudet* hahahaha) kan det bli en positiv upplevelse för omvärlden!

Nu ska jag äta en riskaka till och sedan ladda (genom att hårdsova) inför den berömda 'flytta-hemifrån-tokshoppingen' på IKEA imorgon!

Här är en augustiplaylist just for you! Slit den med hälsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0