Lite medvind!

Skrämmer upp kroppen med en kopp kaffe nu. Hade inte direkt skrikit 'hell no!' till en liten sovmorgon! Idag pinnade jag upp tidigt för lite biblioteksintroduktion. Känns som man kommer spendera en del tid där! Sedan hem, äta en morot (jobbar på den nyttiga biten, som sagt!) och kolla mejlen. Har ÄNTLIGEN fått erbjudande om att kolla på lägenhet i Slottstaden. Wehaa! Ska kolla med mamma och pappa om dom kan tänka sig att hjälpa mig betala dubbla hyror en månad. (Vilket dom säkert är jättesugna på! Oväntade utgifter är den bästa presenten man kan ge sina föräldrar!)

Okej, liten update! Jag står först i kön (hellooo!) och får den ena lägenheten om jag känner fört. Känns nästan förvånansvärt smidigt, jag som trodde jag skulle bli kvar här i Stubor för all framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0