'det är ju så förlösande att dansa lite!!!'



Det är freakin' supermycket att tänka på när man ska flytta hemifrån, har jag kommit på. Först och främst; decilitermått and stuff!!! Tänk er paniken när man ska till skolan på morgonen och inte vet hur mycket havregryn man ska koka! Hur ofta ska man egentligen boka tvättstugan? Vad gör man om man har en hutlöst läskig dröm om man bor alldeles själv? Vad händer om man inte orkar diska, blir det rent automatiskt då? En annan lite halvknepig grej är att jag befinner mig någonstans på bästkusten (antagligen med en öl i handen och en Håkan-lookalike i den andra) samtidigt som mina päron ska installera mig i lägenheten. Kul för mig! Halvtråkigt för dom!

Fast egentligen var det inte det annalkande vuxenlivet jag skulle skriva om, utan det alldeles tokiga PEPPEN som just sköljde över mig. HELLLOOOO JAG SKA SE HÅKAN HELLSTRÖM LIVE OM TYP EN VECKA!!!! ÅH!!!!!!!!!

Noteringar till mig själv:
- Köp engångskameror!!!
- Boka tågbiljetter! Alternativt ragga fram ett lämpligt fordon som kan ta oss till Gbg. Åkgräsklippare?
- Köp räkost och en limpa pågen! Räddaren i nöden när man dör av svält på hotellrummet!
- Töm minneskortet i kameran!

Wuheeeeeeej! Som om inte detta vore nog! På lördag sticker jag och Kajsa till Örebro och hälsar på hon-som-räddade-min-langos-2009! (förtydligande: Karin!) Och idag åt jag kräftor!!!

...inte för att det sistnämnda har någonting med det andra att göra. Men ändå, värt att nämnas!

Kommentarer
Postat av: Frida

2010-08-06 @ 17:02:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Frida

De är inte så farligt Bella.. Haha.. Man orkar inte diska, och så är de bara.. Satsa på papperstallrikar.. ;)

2010-08-06 @ 17:08:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0