Det här är en smashing rubrik!

Min tisdag har varit awesome! Först; jobbet till klockan fyra. Lönebesked (yeahaaaa 1!) och besked om att jag troligtvis, nästan förmodligen, har några betalda semesterveckor att utnyttja i sommar (yehaaaaaa 2!) Väl hemma hos Puffy Vater så visar det sig att jag vunnit två biobiljetter till filmen The Wolfman (ett litet osäkert yehaaaa, då filmen sägs vara lite dålig, men gratis är faktiskt alltid ganska välsmakande)

Efter en intensiv glädjedans med den lilla lappen som berättigar två människor till att skåda en vargdude i salongen, sjönk jag ner framför OS-sändningarna tillsammans med pappa och Becca. Förresten, jag håller som bäst på att övertyga min pappa om att han ska köpa en hundvalp och åka på John Fogerty i Stockholm den 2 Juli. Inte nödvändigtvis båda sakerna i den kombinationen....men you get my point!

AAAAAAAAAAH vad jag älskar min familj! Och mina vänner! Och han som har rösten till Boa Orm!


Kommentarer
Postat av: Råttan

Bo A Orm är ju Jakob Hård, den största skidkommentatorn genom tiderna (speciellt när han sitter tillsammans med Anders Blomqvist) Yeah! Jag är lite hemligt kär i honom.

Jag trodde ju inlägget skulle handla om Smashing Pumpkins....

2010-02-24 @ 15:27:16
Postat av: Michelle

Sv: Åh, tack bella! Och ja, det är verkligen så.. livet är så läskigt nu efter skolan. Man står liksom inför helt främmande saker! Man vet ju precis ingenting, det är som att stå vid en dörr. Och när man öppnar, är det enda man ser ett stort hav fyllt med frågetecken..

2010-02-24 @ 15:53:35
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0