SCORE!

....rubriken är lite av mitt nya favorituttryck. Det passar i alla lägen när man känner 'yes, där satt den!' Några exempel på situationer då man kan yttra detta högst utrycksfulla ord är: när man slagit Kajsa i något slags sällskapsspel, ägt något av min syrras skämt (och dessutom fått över hennes kille på min sida, against her liksom) när Vimmerby IF vinner en match (eller som senast: ett SM-guld i futsal) eller när man vinner en vadslagning. ANVÄNDBART.COM! eller kanske...anvandbart.com.

(Måste bara kolla domänen så jag inte länkar till något opassande. AH! bara en teknikblogg!)

ÄRLIGT TALAT! Jag orkar barely med den här årstiden. Jag vet att snön inte försvinner bara för att man säger att den är störande....men det är lätt värt ett försök iallafall! Så nu säger jag det här vänligt men bestämt (lite som alla som inte vill ha sina födelsedagar firade i tidningen): GO AWAY!

Kommentarer
Postat av: Kajaken

haha! och hur ofta vinner du över mig i sällskapspel kan jag känna då? rent spontant^^

2010-02-17 @ 19:24:55
Postat av: Ås

Bella jag är med dig! Jäkla skitsnö säger jag bara!!!

2010-02-18 @ 19:03:45
URL: http://doolfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0