OH YEAH


kajsa på takterassen i visby 2009.


Jag vet inte om det någonsin gjorts något mer meningslöst blogginlägg än detta...tänkte bara upplysa den stora massan om att jag är lika klar i huvudet som ett utsketet päron, och just därför tänkte jag krypa ner under täcket och ladda batterierna inför morgondagens 9-timmarspass! Igår vid exakt den här tiden satt jag och Kaj i mjukisbrallor, med jordgubbsmoothies i nävarna och spanade på A Beautiful Mind! En eloge till mig som stod emot pressen när Kaj närmast tvingade mig att berätta hela filmen. PRA JOPPAT PELLA!


Kommentarer
Postat av: kaj

alldeles förträfflig kväll!! (och ang. snacket innan sleepy-time, jag har kommit på en lite plan :P)

2010-02-23 @ 19:14:43
Postat av: BELLA

vill höra om le planen! vi tart IRL ;)

2010-02-24 @ 00:24:04
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0