Where did it go? That yester glow

Torsdagskvällen spenderades hos världens bästa Kaj. Det var kul! Framförallt när Kajsa gjorde en akrobatisk rörelse och välte ner det fullproppade cheerios-paketet på köksmattan... sedan drack vi te, åt finncrisp (som en säljare på Kajsas jobb gick ner 10 kilo på att äta till frukost..en parantes bara) och spanade på OS. Jag formulerade en mycket genomtänkt fråga till Kajsas pappa angående slalomloppet och fick reda på att man inte själv får bestämma vilka pinnar man vill runda..

Sedan råkade min egen pappa pricksäkert komma och hämta mig två minuter innan Anjas lopp, men det är inget att wajna för. Radiosporten är BÄST! ANJA ÄR BÄST! Jag tokdiggar henne för att hon ens ställde upp i gårdagens tävling efter det som hände i onsdags. (Gaad, kvinnan kunde brutit varenda ben! Och hon bara åkte! GIRLPOWA')

Okej, over'n out! Haaaaaaaaaaj


Kommentarer
Postat av: kaj

haha älska asgarvet när båda står med händerna fyllda med cherios! :D



och vilken skön lirare anja är då!! she pounded the medal man, SHE POUNDED IT FOR LIKE A MINUTE! :P

2010-02-20 @ 01:16:35

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0