Det ljuva friluftslivet

Min dag har spenderats i pulkabacken tillsammans med två snorgröna tefat, en snowracer med eldsflammor och två fartglada brudar. Det var upplevelse jag inte vill vara utan! Vi flög som små lovikkavantar, eftersom backen var lite av en puckelpist. Som den lite ringrostiga tefartsåkare jag blivit, hade jag nära döden-upplevelser de två första åken..men sen körde vi bara. Åstrandh gjorde en specialare och slängde sig av fatet i slutet för att få lite mer action, skön tjej! Jag skrek som en ponny med nageltrång och Kaj fastnade i en snödriva när vi skulle in och käka raggmunk.

HÄRLIG DAG! JA!


mitt pulkasällskap! addera mer kläder bara.


Kommentarer
Postat av: Ås

Du härlige dag! Göra om snart igen! YES! =) Kom igen actionmovet vi gjorde också. ;)

2010-01-12 @ 23:40:59
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: kajaken

fruktansvärt bråå dag JA! :D icke att förglömma, vi har korv kvar att grilla^^

2010-01-14 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0