Väldigt listigt av mig..

Hoho! Jag är hemma med däppd däsa och underhåller därför mig själv med att fylla i listor. Den här har jag lånat från Karin, vars blogg jag följt ett tag. KUL med listor förresten! Man får rannsaka sig själv lite grann!
-
Jag är beroende av kräftost på tub. ni ville egentligen inte veta det här men...det händer att jag klipper upp (!) tuben och slickar på insidan. SÅ GOTT ÄR DET!
Jag gillar den där känslan av att allt kan hända. och att vi själva påverkar le future.
Jag äter alldeles för mycket frukost. Men orka sluta med det, dagens bästa måltid ju!
Jag säger ja till Howlin' Pelle ifall han möjligtvis friar till mig någon gång...
Jag ger mig sällan in i ormbon och grävlingsgryt. Fast vem fasen gör det?!
Jag är duktig på att oroa mig för saker som oftast löser sig utan att man behöver oroa sig för dom.
Jag stör mig på mig själv, ganska ofta. Just nu är mitt andra stora störningsobjekt Jakob Eklunds insats i Johan Falk...
Jag läser allt jag kommer över. Kriminalromaner, chic-litt, självbiografier, morgontidningar, modemagasin och Illustrerad Vetenskap. Och sånt.
Jag är vackrast när jag är umgås med mina buddies! sånt smittar av sig vettu
Jag skrattar jämt när jag är med Kaj! Överlag är det förresten min favoritsyssla. Att skratta alltså.
Jag är en typisk kvällsmänniska. Fast egentligen tycker jag livet är lite bättre innan soluppgången.
Jag har aldrig varit så dallrig i bena' som när jag såg min stora idol komma gåendes i langoskön. Oh maj gadd!
Jag är lycklig nästintill hela tiden faktiskt! Skillnaden är att ibland är jag RÅLYCKLIG och ibland är jag "bara" standardlycklig. Ni vet?
Jag trivs inte med hellugg. TOO BAD! jag ser ganska cool ut i det.
Jag är dålig på en herrans massa saker, men jag försöker fokusera på det jag är briljant på istället.
Jag är rädd för övernaturlighet, fast samtidigt kan jag inte låta bli att tycka det är fascinerande.
Jag älskar att stå på en konsert med fina människor och skrika med i världens bästa låtar!
Jag uppskattar när man ger sig ut på spontana upptåg, det blir mer spännande då.
Jag tror på kärlek, vänskap och livet.

Kommentarer
Postat av: karin

jag stör mig också på Jakob Eklunds insats :O Inte alls trovärdig! hah

2010-01-26 @ 17:28:13
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: kaj

gilla listan då!! speciellt rad 10, 13, 17, 18, 19^^



blifrisknusådrickervitebaby!!

2010-01-26 @ 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0