Markus vs. Matsa




översta bilden: här understa bilden: taget av moi

Den 20 februari ska jag se Markus Krunegård!!!!!! Sjukt skoj, det var aaaaalldeles för länge sen jag stod i publiken och lyssnade på fin musik! På något konstigt vänster har jag och Kajsa dessutom lyckats missa att se Markus tidigare, vilket är högst märkligt då duden har turnerat runt här i trakterna typ fem gånger på två år. Skönt att vi äntligen tar tag i våra liv och ser till så att den här obligatoriska konsertupplevelsen blir gjord!

Hittade en gammal bild från förra sommaren på Mats, det största Krunegårdsfanet i min bekantskapskrets. Nu kanske det inte är rätt vinkel att jämföra i, men är dom inte lite lika? (Öh, tänk bort plastskeden i munnen...)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: tack :) åh jag vill oxå läsa boken.



jo din kompis är faktiskt lik markus ! :)

2010-01-27 @ 11:23:08
URL: http://www.wannabeloved.devote.se
Postat av: Mastodonten

Tänk på att det där var under min korthåriga period. Smickrande bild ^^ Yeah!!

2010-01-27 @ 16:33:24
Postat av: kasja

de ska bli kempegöj de! hvis vi vill (og hvis vi har törst eller er sultne etterpå) kann vi spise nåkke etterpå saaaaaan? :) KUL!



och mats var ganska lik på bilden för övrigt, snygg bild dessutom!

2010-01-27 @ 23:36:53
Postat av: anso

ja de e iaf inte helt olika :9

duktigt fotograf btw!

2010-01-28 @ 23:10:58
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0